Гасло педагогічного колективу:

 

Учімося  в дітей сміятися і жить,

А суть життя сприймати без омани.

Вітати кожну Богом дану мить

Довірливо, привітно,  первозданно.

Дітей любові огорнемо крильми

У їхні долі – ми не прості гості

Виховуймо їх добрими людьми

І буде праведним життя дорослих.

 

 

 

 

 

 

Бусь 

 

Мирослава

 

Сергіївна

 

                                                                                                        ВИХОВАТЕЛЬ

 

 

 


                                 Ніколайчук

 

                                    Іванна

 

                                   Юріївна

  

                                 ВИХОВАТЕЛЬ, Практичний психолог

 

 

   КОХАНЕЦЬ ЛАРИСА ПЕТРІВНА - Вихователь Вербського ДНЗ
КОХАНЕЦЬ ЛАРИСА ПЕТРІВНА - Вихователь Вербського ДНЗ

Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною.

Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя»

В.О.Сухомлинський

 

      

 

"Обрати професію за покликанням і присвятити їй життя - це справжнє щастя".

Професія вихователя вимагає від людини глибокої самовіддачі, величезного терпіння і нескінченної любові до своєї справи. Дошкільний вік – один з найбільш відповідальних і важливих періодів у житті підростаючого покоління, в якому починається закладання любові до природи, навколишнього світу, любові до Батьківщини. 

Виховання наших дітей на початку їхнього життєвого шляху – не просте завдання, але від його успішного вирішення залежить майже все наше майбутнє. 

Адже той фундамент, який закладається в нас з самого дитинства, служить нам опорою і основою в подальшому житті. І як би нам не здалося дивним, але працівники дошкільних установ спільно з батьками стоять на своєрідній фронтовій передовій нашого спільного, самого найближчого майбутнього.

Бути вихователем – високе покликання і глибока повага. Від професіоналізму, терпіння і мудрості наших вихователів, уваги до унікального і своєрідного внутрішнього світу дитини, залежить те найдорожче, що у нас є – наше життя і наші діти.

                                     ПАМ'ЯТКА ПЕДАГОГА-ДОШКІЛЬНИКА

 

            ДИТСАДОК -ТВІЙ РІДНИЙ ДІМ, І ТИ ЙОГО МЕШКАНЕЦЬ.

            ЦІНУЙ ДАХ ДОМУ СВОГО,НАВІТЬ ЯКЩО ВІН ПРОТІКАЄ.

 

           НЕХАЙ У КОЖНОМУ  САДКУ ЖИВУТЬ РАДІСТЬ ТА УСМІШКА.

 

           КАЖУТЬ,ХАТА СЛАВНА НЕ КУТКАМИ, А ПИРОГАМИ.

           ГАРНИЙ "ФАСАД" ІЩЕ НЕ ЗАПОРУКА УСПІХУ.

 

           ДИТЯЧИЙ САДОК - ЦЕ НАУКА,МИСТЕЦТВО,ХУДОЖНЯ САМОДІЯЛЬНІСТЬ

           А СЬОГОДНІ НАВІТЬ У САМОДІЯЛЬНОСТІ ЦІНУЄТЬСЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ.

 

           ПАМ'ЯТАЙ: АДМІНІСТРАЦІЯ - ДРУГ ЛЮДИНИ.

                               "КОПАЮЧИ" , ВОНА ШУКАЄ ЖИТТЄДАЙНЕ ДЖЕРЕЛО.

                                 ТОЖ НЕ ПЛЮЙ У КРИНИЦЮ -ЗНАДОБИТЬСЯ ВОДИЦІ НАПИТИСЬ!

            КОДЕКС ЕТИКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВЕРБСЬКОГО ЗДО

 

І.ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1. Кодекс етики педагогічних працівників впроваджується з метою підвищення персональної відповідальності педагогічних працівників та попередження випадків порушення професійної етики, норм моралі.

2. Кодекс проголошує загальні принципи, що охоплюють високі моральні якості педагога, результативність та якість його роботи, професійність.

3. Кодекс етики розроблено в межах чинного законодавства України, доповнення та зміни до даного Кодексу вносяться у зв’язку із змінами норм діючого законодавства України.

4. Цей Кодекс встановлює основні вимоги до поведінки педагогічних працівників на засадах саморегулювання щодо дотримання ефективних стандартів та об’єктивної оцінки вчинків і є зобов’язальним документом.

5. Зміни до даного Кодексу вносяться рішенням зборів трудового колективу.

ІІ.СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА.

1. Педагогічний працівник дошкільного навчального закладу повинен дотримуватись Кодексу етики під час навчально-виховної діяльності.

2. Фізичний та психологічний стан педагогічного працівника повинен дозволяти виконувати професійні обов’язки.

3. Виконання норм і правил дійсного Кодексу є обов’язковим для всіх педагогічних працівників і їм повинні бути властиві всі професійні та морально-етичні якості, які б створювали та підтримували високий рівень довіри батьків вихованців дошкільного закладу.

ІІІ.ОСНОВНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ.

1. Права педагогічних працівників:

Педагогічні працівники мають право:

на належні безпечні і здорові умови праці;

на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і батьків вихованців;

на соціальний та правовий захист;

на захист від необ’єктивного оцінювання результатів його роботи;

на підвищення кваліфікаційного рівня за результатами атестації;

вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних на її думку, звинувачень або підозри щодо неї;

у порядку і в межах, встановлених законом, отримувати інформацію щодо матеріалів своєї особової справи;

педагогічні працівники мають право захищати свої права та інтереси в органах державної влади, місцевого самоврядування та в судовому порядку.

2.Обов'язки педагогічних працівників.

Педагогічні працівники зобов’язані:

дотримуватись положень Кодексу етики;

керуватись в повсякденній роботі інтересами дітей;

виявляти щиру зацікавленість, доброзичливість у спілкуванні з дітьми, батьками вихованців та колегами, уникати негідної поведінки;

уникати конфлікту інтересів стосовно особистих, сімейних інтересів, подарунків;

прагнути вирішувати конфліктні ситуації шляхом пошуку компромісу;

бути відповідальним за виконання посадових обов’язків, чітко дотримуватись встановленого законодавством і нормативними актами порядку;

прагнути до підвищення професійного рівня та самовдосконалення;

не допускати запізнень на роботу;

дотримуватись ділового стилю в одязі та приділяти відповідну увагу зовнішньому вигляду;

вести здоровий спосіб життя, підтримувати оптимальну фізичну та психологічну форму, бути врівноваженим та спокійним, не допускати проявів неввічливості та неуважності;

не допускати в міжособовому спілкуванні чи публічних виступах будь-яких висловлювань, що принижують національну людську гідність та релігійні переконання вихованців, а також будь-яких форм дискримінації;

уникати дій, в результаті яких може необґрунтовано постраждати репутація колег та вихованців;

запобігати доведенню до відома інших осіб будь-яких матеріалів, що містять висновки та аналіз;

не допускати порушення правил внутрішнього трудового розпорядку.

ІV. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ НОРМ КОДЕКСУ

1. Розглядом фактів порушення педагогічними працівниками вимог даного Кодексу комісія по  трудових спорах, педагогічна рада.

2. За порушення норм поведінки педагогічними працівниками передбачених даним Кодексом встановлюється відповідальність згідно із законами України.

3. Про порушення педагогічними працівниками етичних норм поведінки батьки вихованців мають право повідомляти завідувача ЗДО, відділ освіти Вербської сільської ради

4. Керівники зобов’язані запобігати проявам неетичної поведінки педагогічних працівників шляхом організації системної роботи з розвитку професійної етики та контролювати дотримання працівниками норм даного Кодексу.

 

 

 

Вся діяльність  педагогічного колективу спрямована на удосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій, новітніх методик,  реалізації  Базової державного стандарту дошкільної освіти Базового компоненту дошкільної освіти (нової редакції).

           Реалізація виховного впливу відбувається на всіх етапах спільної діяльності, яка організується та здійснюється на принципах  особисто-орієнтованого підходу.

Завдяки психологічному комфорту та сприятливому мікроклімату, створеному працівниками ДНЗ, вихованці виростають компетентними в усіх сферах життєдіяльності, здоровими та бадьорими, готовими до подальшого життя.

 

           Діти - наше багатство, наша радість та інвестиція в майбутнє. Дитячий садочок - це перше місце в житті дитини, де вона перебуватиме без мами і тата достатньо довгий проміжок часу. Завдання батьків - передбачити всі можливі ситуації і допомогти малюку і вихователеві подолати ті несподіванки, які можуть виникнути під час перебування в дитячому садочку.

          Вербський заклад

        дошкільної освіти

              (ясла-садок)

             

                      

                            Вербської сільської ради

                            

 

 

         

                          Тип закладу:  Загальний

                                                   розвиток